Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Kielce - Czytelnia
(1)
Pińczów - wypożyczalnia
(1)
Pińczów - czytelnia
(1)
Starachowice - wypożyczalnia
(1)
Starachowice - czytelnia
(1)
Autor
Fortuna Paweł
(1)
Pisarek Jolanta
(1)
Reich Tomasz
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Wójcik Paweł
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Badania marketingowe
(1)
Dane osobowe
(1)
Film
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Internet
(1)
Konsumenci
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Psychografia
(1)
Psychologia
(1)
Reklama
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Tematy i motywy
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Encyklopedia
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Autor
Forma i typ
Gatunek
Symbol UKD: 004.738.5.056 004.775 316.77(438) 339.138:004.738.5
Bibliogr. s. 185-186.
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci. Dowiesz się z niej: dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) kiedy komentowanie to już hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie jak opowiedzieć historię... snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz". To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych - Anna Miotk, ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Starachowice - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 41560 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: 111 haseł, 650 filmów, 1000 inspiracji.
Bibliografia, netografia na stronach 378-388. Indeksy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 258387/czyt. Sł.7 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 29986 (1 egz.)
Książka
W koszyku
...tak na marginesie strategii / Marek Staniszewski. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2016. - 159 stron : rysunki, wykresy ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pińczów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29662 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 237-240.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41755 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej